Husse har köpt en kojja till mig...

2010-02-02 / 18:40:14
Vilken lyckodag det är för mig idag...
Först hundduken och innan kom husse in med en stor väska
som visade sig att han köpt en riktigt stor och fin kojja till mig...


En canvasbur...

En smart uppfinning och när husse packat upp den och visat mig den
så var jag helt uppspelt och sprang in och ut några gånger.
Sen hämtade jag lite av mina leksaker och ben och drog
in dom i kojjan och nu har jag som ett eget litet hus...

Bara att stänga igen och gå iväg med mig i.

Praktisk och enkel . Dra i två dragkedjor och buren är uppsatt.
Värmer när det är kallt och skapar skugga när det är varmt.

Stora nätade luftinsläpp på alla sidorna som man kan öppna.

Löstagbar värmande dyna för hög komfort
Väska att förvara buren i
Pinnar om man vill förankra buren i marken


Vattenavvisande


Kan det bli bättre eller????

Husse vet vad man vill ha...






Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: