Tassade ifrån ett tag, men nu är jag tillbaka.

2010-11-16 / 17:49:33
Smisk på tassarna! Föll ifrån det här med bloggandet, men now I'm back! Inte lätt att vara så viktig som jag är.
Hellre skitviktig än överviktig!

Det har ju hänt så mycket sedan jag tassade in här sist.
I en snabb genomgång kan vi uttrycka det såhär:
  • Mitt pass är färdigt, den 15 december åker jag till Polen på semester.
  • Jag har fyllt ett år, det var en dunderfest för mig, matte och husse uppvaktade mig med tårta och ett ljus, presenter och all den kärlek och omvårdnad jag är värd.
  • Ännu inget napp om kärlek, än idag får jag roa mig med mina stackars gosedjur.
  • Jag har fått så mycket nya saker och det har hänt så mycket så jag skulle kunna hålla på i en evighet.
Hädanefter ska jag vara bättre, tassen på hjärtat! <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: