En busig kväll...

2010-11-18 / 20:13:48
Dagen har bestått av lek och bus i mängder idag...
Varje dag omkring kl 18 ligger jag och väntar på att husse ska komma hem....
Ibland får jag vänta i en evighet men sen plötsligt händer det.
Jag har hur portdörren smälls igen och trappstegen som hörs..
Dörren öppnas och in kommer...
MIN HUSSE!!!
Direkt blir både han och jag jätteglada och han slänger sig ner på golvet förr att leka och busa med mig.
Och så fortsatte det hela kvällen.
Jag älskar att vara vid husses sida och förljer han vid varenda rörelse han tar.
Helt plötsligt är det kvällsmat i köket som matte fixat.
Precis vad jag var sugen på...
Nu ligger jag här och tittar mig runt och tänker på hur bra jag har det...
Vilken lyckans hund jag är.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: