Ny shoppingrunda idag...

2010-02-10 / 00:36:49
Idag tog jag och matte en sväng inom centrum påvägen hem...
Där hittade vi en hund- och kattaffär...
Wohoo! Men viftande svans sprang jag in...


Så mycket saker... Helt sjukt...
Det var bara att plocka och lämna notan till matte... :D

Slutligen var det färdigshoppat och jag var helnöjd...

1 Reptuggknut
2 Bollar
1 Kam
1 Klosax
1 Torkad tjurmuskel
1 Halsband
och
1 Fleecefodrat täcke med reflexband.
Både vindskyddande och vattenavstötande.

Och när vi skulle gå fick vi även en bit torkad oxlunga med oss..

Men en stor påse i ena handen och mig i andra begav vi oss tillbaka till bilen och körde hem..

Nu har jag fullt upp!!!

























Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: