Bloggen får en början!!!

2010-01-18 / 02:19:21
Då var det dags att börja blogga!
Jag är då en Yorkshire terrier som nu är 11 veckor,
och kom till min nya familj när jag var 8 veckor.

Jag var den enda killen i kullen och hade 3 systrar.
Jag var väldigt liten och mina systrar var ca 3 gånger
större än vad jag var. Storleken har jag fått efter min pappa.
Han väger bara 1,2kg.
Tiden går fort och jag har lika roligt varje dag.

Jag har en hörna med massa leksaker, en säng, min mat- och vattenskål,
en overall, en tröja och skor som jag försöker lära mig att gå med.
Fast jag springer runt och utforskar överallt.

Egentligen är det nog meningen att jag ska sova min säng fast jag
föredrar ju att ligga brevid husse eller matte och försöker
med min charm och söthet att få som jag vill.
Soffan och sängen är ju det bästa som finns.
Så får inte jag vara i sängen eller soffan så ställer jag till med
en liten show och slutligen hamnar jag där jag vill....

Jag älskar att sova och när jag väl är vaken är jag vild och älskar att
vara i centrum, helst i någons knä medans dom klappar mig eller så leker vi och busar.

Lite bilder från hemkomsten.















Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: