Tröja och skor!

2010-01-21 / 21:35:17
Matte köpte en tröja och skor till mig för 2 veckor sen.

Tror hon att jag ska gå med skor och tröja!!!

Varje dag ska hon prova att sätta på mig det.
Tröjan tar ett tag och sen ger jag med mig.
Men skorna NO WAY!!! NEVER!!!
Och nu har matte skrotat dom. :D

Jag tror det kommer mer kläder till mig på posten snart....







Kommentarer!
Postat av: Johanna

Varför i hela friden ska du ha KLÄDER på en hund?

Kommenterat - 2010-01-22 / 00:50:29  | URL - http://lillamossa.blogspot.com
Postat av: Jeanette

Du var mig en underbart söt liten puppies:)

Men hälsa din Matte att du minsann inte ska ha skor - du är en hund - inte ett människobarn!

Tröja okejOMdet är riktigt kallt ute...annars har du päls, snart jättemycket..

Lycka till med livet och med att uppfostra Matte så du får leva som den vovve du faktiskt är (finns mkt bra böcker och internetsidor för henne att läsa)

Kramis!

Kommenterat - 2010-01-22 / 00:56:36
Postat av: Madde

Men stackars hund. De är ju bara en liten valp?

Hundar har fått päls av en anledning!

Hade hundar behövt kläder hade dom födts nakna ska du se :)

Kommenterat - 2010-01-22 / 00:57:49  | URL - http://www.hanky.se/madeleineengardt
Postat av: Rebecca

Jättesöt liten valp.



Men din vackra hund är faktiskt just en hund. Han är inte gjord för att gå med skor på tassarna. Han är ingenting som du ska spöka ut. Han trivs bäst som han är.

En hund är en hund.



Varför köper du bara inte ett fint halsband till honom och låter bli alla kläder? (för det märks ju att han inte gillar dom)

Vill du ha tips på sidor så ställer jag gärna upp och hjälper.

MVH

Kommenterat - 2010-01-22 / 01:10:11  | URL - http://tricolour.blogg.se/
Postat av: Sabine

Men asså Yorki's är så fina hundar,varför tvinga på dem massa kläder?Täcken ok men allt annat,han verkar ju dessutom inte gilla det heller?

Kommenterat - 2010-01-22 / 23:05:51  | URL - http://sabelonzki.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: