Varit hos veterinären idag!!!

2010-01-27 / 19:00:21
Idag var jag hos veterinären och fy hundan vad det gjode ont, för stunden i alla fall...
Först var hon snäll och kände på mig och kontrollerade
en massa grejer
på mig och allt var bra...
Lite chockad över min storlek bara.
Liten men tuff...
Fast sen blev det värre....
Vaccinsprutan närmar sig.
Hon sticker nålen i mig och jag tjöt iväg ett skrik....
Några sekunder senare kommer hon med
en grej jag ALDRIG hade gjort om igen.
Chipgrejen är inget att leka med. Så stor grej in i lilla mig.
Jag skrek så jag tror alla längs hela den gatan hörde mig.
Tur att man slipper det där mer nu.
Nu ömmar det bara lite när man rör vid det eller jag gör några hastiga rörelser....
En liten vilding som jag är....




Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: